LOGISTIEK EN ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
Als logistiek medewerker heeft u een uitvoerende en organiserende functie. U bent verantwoordelijk voor het juiste verloop van processen van levering, opslag en verzending.
Jobinhoud:
-
Administratieve verwerking van inkomende leveringen en uitgaande goederen
-
Regelen van transport
-
Uitvoeren van administratieve werkzaamheden
-
Administratie bijhouden
-
Contacten via telefoon en e-mail met leveranciers, transporteurs en klanten
-
Bijspringen op de werkvloer wanneer de omstandigheden daarnaar vragen
-
Meedenken met het bedrijf, optimaliseren van de logistieke en administratieve stroom
Profiel:
-
U bent zeer organisatorisch
-
Flexibel en in staat probleemoplossend te denken
-
Stressbestendig en kan beslissingen nemen onder druk
-
Goede communicatieve vaardigheden en klantvriendelijk ingesteld
-
Echte teamspeler, bereid om in te springen waar nodig
-
Punctueel en heeft oog voor detail, goed in het houden van overzicht en volgen van planningen
-
Eventuele ervaring met het gebruik van een vorkheftruck is een pluspunt maar zeker geen must.
-
Ervaring met MS Office
-
Middelbaar diploma (bachelor is niet nodig)
-
Uitstekende beheersing van het Nederlands en kennis van Engels, Frans is een pluspunt
Pluspunten:
-
Ervaring in logistiek
-
Ervaring met Becosoft
Aanbod:
-
Studio10 biedt een uitdagend en gevarieerd voltijds contract van 38uur
-
Maaltijdcheques
-
Je komt terecht in een dynamisch klein team waar iedereen nauw samenwerkt om de collecties & producties te realiseren.
-
Een aangename werkomgeving met ervaren collega’s
-
Onze showroom is gelegen in Zele (tussen Gent en Antwerpen)
Mocht je interesse in deze functie hebben, gelieve motivatiebrief en CV te sturen naar logistiek@studio10.be